Tags » Blabbering

Free

It’s been so long for me since the last time I wrote. 2 months. That’s almost like forever for someone who usually has an urge to write at least 1 post per month since 2011. 580 more words

Blabbering

Update coming up this weekend.

Stay tuned.

-CL

Blabbering

[84/365] Invisible Shackles

My mum asks me few times a day (religiously, without missing any chance) “what’s wrong with you?”, I always make up an answer, and it’s always related to my illness. 226 more words

Life

Lagi Ngayal ... [1]

Berhubung blog yang kemaren udah kelar dibaca sampe awal dan berhubung hari ini lagi sepi yang update blog jadilah aku brosing-brosing lagi, dan nemu satu blog, baca baca baca, sampelah ke post yang tentang photoblog. 167 more words

Blabbering

Ngantuk

Baru jam 8 udah ngantuk parah *ngetik sambil kriyep kriyep*, tapi klo mau tidur sekarang kecepetaan, enaknya kan tidur jam 12an (biar dibilang bobo ciang) biar bangun jam 3, trus jam setengah 4 Darl balik, trus ajak jalan-jalan deeh :D . 456 more words

Blabbering

Hello and Welcome

Hello, and welcome. My name is Cherri Latte but you can call me Ms. Sketch. I am a Graphic Design major in East Texas. I’ll be here posting my art, doodles, and other nonsense.

Stay tuned.

-CL

Blabbering

Loh kok yang repot ... ?

Sekian hari yang lalu Darl ketemu BT di hotel,

BT : Dek, gimana rumah, apa yang nambah ?

D : Kolam ikan, **, hehehehe

BT : Loh kok kolam ikan ?

392 more words
Blabbering