Tags » Broga

BROGA & GUNUNG TOK WAN

20 December 2014 – Broga lagi ? lagi2 Broga…haha padahal baru 2x smpai kat sini. .Mukadimah xnk pnjg2..nnty xlarat nk bace.. ye dop ? As usual,sebelum pegi mane2 bukit/gunung yg aku xpenah pegi..aktiviti meng-google haruslah dilaksanakan…. 1,188 more words

Nature

Gunung Tok Wan via Bukit Broga - 20 Dec 2014

Assalamualaikum semua :D

Seperti yang dikatakan dalam entri sebelum ni, minggu ni aku mendaki Gunung Tok Wan, hoyeah, dah beberapa kali terbantut niat aku nak ke sana akhirnya minggu ni tercapai jua :D Alhamdulillah syukur, tapi jujur aku katakan, aku tak mau repeat dah trip ke sana lagi. 1,178 more words

Hiking

RABBIT FUN LAND , BROGA [ 2 ]

Mereka adalah lapar

Kalau datang lagi ke sini , rasa macam nak bawak lobak merah je tu banyak-banyak . Sorok dalam beg . 64 more words

SELANGOR

RABBIT FUN LAND , BROGA

AbangLong kena pergi periksa untuk kelayakan masuk sekolah asrama

Di Beranang ..

Dari pagi hingga tengahari.

Apa kami nak buat sementara menunggu tu ya..? 527 more words

SELANGOR