Tags » Cerita Seram

Pada tahun lewat 1990an aku di tawarkan berkursus di sebuah kawasan kursus di utara tanah air,aku bertolak dari ibu negara pada waktu pagi dengan menaiki bas,semasa dalam perjalanan kami seronok dan gembira,bila sampai di sana waktu malam dan jalan nak masuk ke kem perlu berjalan kaki,dah lah berjalan pastu tiada lampu pulak tu,jadi kami pun masuk lah dalam keadaan macam sayang sibuta,agak lama kami berjalan akhirnya kami sampai di kawasan kem waktu tu jam pukul 1 pagi,kami pun sibuklah memilih tempat tido masing,setelah selesai kami memilih warden bagitahu esok kena bngun pagi pukul 4 pagi,byngkn kami tido hnya beberapa jam aja,malam tu ntah kenapa aku sakit perut,masa tu jam kul 2.30 pagi aku bngun nak pegi bilik air,aku masih ingat kata warden klu nak g bilik air jngn pegi sorang-sorang,jadi aku kejutlah member aku tapi dia tak bangun,penat sangat agaknya kut,jadi aku g sendiri sampai aje aku kat sana aku bertembung ngn member aku lagi satu,aku tanya dia,perut kau pun problem juga,tapi dia tak jawab,masa tu aku dah tak bnyk fikir jadi aku pun terus masuk tandas,setelah selesai aku keluar aku lihat ada sesuatu melihat ak dari arah hutan,bila aku lihat ada lembaga hitam mata berwarna merah. 6 more words

Mystery

Left Off - Tertinggal (Ep. 1)

—Thelon Plaza Mall jam 12:20

“TOLONG aku!” pekik seorang cowok sembilan belas tahunan sambil menatap pintu lift dengan gelisah. Wajahnya pucat pasi menatap LED lift yang berkelip tanpa ia sadari tubuh belianya gemetar. 3,044 more words

Cerita Gay

Nightmare Pt. 4 (Akhir)

Setelah beberapa hari aku keluar dari rumah sakit, lalu Toni menjemputku.

“Wow, apa yang terjadi dengan mobilku ?” tanyaku, soalnya terakhir kali aku lihat mobil itu rasanya kelihatan biasa saja deh. 262 more words

Original

Nightmare Pt. 2

Aku terbangun pada jam 5 pagi, setelah itu aku keluar dari tendaku. Kulihat hutan yang masih rimbun, sambil menanti Toni bangun.

“Hoaaaaam, selamat pagi, Lukas, ini waktunya untuk kembali.” Toni berkata kepadaku sambil mengantuk dan keluar dari tendanya. 470 more words

Original

FFFUUU

Email lagi banyak, kerjaan malah error, f**k

Coretan