Tags » Chit-Chat

Word(less?) Wednesday

Why is it that other people’s cyclamen always grow better than mine?

An empty, Wordless post from Just Snaps

Blogging

Just an Announcement

Ehm ehm…

So dusty around here *coughcough*…

How long has it been since my last post?  4 months or something?

Sorry I left this blog abandon for so long. 630 more words

Ridha's Kitchen

William has requested his #halloween costume. It's pretty daring. Shall I Poppins?

OK, so you remember earlier in the summer when I talked about how we sometimes manage Will’s behaviour with stories… the anaconda down the toilet, and Jimmy? 326 more words

Family

Semburat senyum sang Rembulan, seperti kamu…

Senyum, penuh ketulusan. Merasakan perhatian lebih, saat ku berpijak menjauh, dia tetap menemani dan menyinari.

Keluh yang kurasa hari ini terbuka lebar untuknya, saat ku berbangga menatap langit yang meberi senyuman bangganya. 94 more words

Chit Chat

what i love: september

September: where’d you go? You were a blur. A blur of football and pumpkin beer and boots and smiles. I’ll admit, these extra few weeks of 80+ degree weather have been much appreciated. 522 more words

Chit Chat

Nashville City Sights: Wizard World Convention

This past weekend my company had a booth at the Wizard World Comic Con in Nashville. It was a looong weekend but so much fun!  I didn’t take too many pictures since I was mostly working, but of course I couldn’t resist a few. 163 more words

Chit Chat

...up to u...

“Mbak mas Andi itu kok masih suka bbm-an sama mantan-mantan pacarnya yaaa, aku jadi gak nyaman, n kalo liat message fb nya tuh, mesti obrolannya dah mengarah kepernikahan gitu, aku jadi gak tenang, aku pernah bilang sih kalo aq gak nyaman dengan sikapnya itu, tapi mas Andi selalu bilang itu hanya sebatas temen aja, aku kan pengen dijaga perasaannya, sebagai pacar kok dia gak paham sih, mbak paham kan maksud saya?? 70 more words

Chit-chat