Tags » Grand Indonesia

Antrean Istimewa

Siapa sih yang gak suka diperlakukan istimewa? Pernah liat kan seorang tokoh di dalam film Hollywood pergi ke restoran bagus banget untuk ngerayain momen spesial? Yang pake reservasi segala, yang dilayanin bak putri raja. 550 more words

My Story

Tari Tradisional, Kesulitannya adalah Daya Tariknya

Masih pada ingat dong, gimana meriahnya acara Indonesia Menari 2014 yang diadakan oleh Galeri Indonesia Kaya, di Grand Indonesia, (23/11) lalu? Kali ini, #KetikTari berkesempatan wawancara dengan salah satu instruktur tari yang aktif pada saat Indonesia Menari 2014 berlangsung. 814 more words

Foto

Local Fest

Feeling restless on a Sunday evening, we headed to Local Fest – a festival on fashion, food, art, music, etc – at Grand Indonesia after spending a whole day watching music performances at… 95 more words

Jakarta

Tekko dan Leko

Sumprit! Tadinya saya gak ngeh kalo ternyata ada Warung Tekko dan Warung Leko…. Yoi, gak taunya dua kata yang rada mirip itu mencirikan dua tempat makan yang berbeda. 410 more words

Some Kind Of A Review

Tempura Tendon Tenya @ Grand Indonesia

21st October 2014. I went to Tempura Tendon Tenya for the first time. Located in Level 3A at Grand Indonesia Shopping Mall, Tenya opened the 2nd outlet, replaced the place formerly a japanese casual pasta and cafe restaurant. 637 more words

Food And Beverage

Marugame Udon @ Grand Indonesia

13th October 2014. Marugame Udon 8th outlet is opening!!! The place is wide and cozy. I think I prefer this outlet than the others. But, I guess, it will always be crowded like any other outlets. 337 more words

Food And Beverage

TOM TOM Thai Restaurant Grand Indonesia - Thai Food With a Modern Feel

Inside the hustle and bustle of Grand Indonesia Shopping Town lies a Thai Restaurant, TOM TOM, that has opened for quite a while and gained lots of attention for its unique concept. 397 more words

FOODIE