Tags » Slice Of Life.

Centaur Chicks and Why I love Worldbuilding

World-building, it’s what writers do when they flesh out the world in their stories. Stories set in the present and very normal world don’t need to do this since the reader will understand the rules of the world easily enough. 642 more words

Two poems

Birth

She writhes and moans.

Beads of perspiration, dripping from her face.

The maid claims it will be over soon; to keep pushing.

She tightens her brows, clenches her teeth and forces her vagina to open. 392 more words

14 Desember

Title : 14 Desember

Author : Noriko Kaoin

Cast(s) : Lee Jinki (Onew), Kim Kibum (Key)

Genre(s) : Friendship, Romance, Angst, Slice of life

Rate : PG-15… 90 more words

Romance

Ketika Orang Rakus Gak Doyan Makan Lagi (?)

Semua orang yang kenal gue pasti tau banget kalo gue itu rakus. Kalo ketemu makanan suka kalap. Sebenernya aneh hukumnya kalo gue nolak makanan-makanan enak. Biasa gue males makan cuma karena 3 alesan. 323 more words

Slice Of Life

#121 Memoir of a So-Called Mom

Title: Memoir of a So-Called Mom
Author: Poppy D. Chusfani
Release Date: Maret 2014
Publisher: Gramedia Pustaka Utama
Format: Paperback
Page Count: 152 halaman
Genre: Indonesian Lit, Slice of Life… 709 more words

Fiksi

Time Flies

Pernah gak sih kita kepikiran kalo waktu berjalan sangat cepat. Yap, gak terasa kalo sekarang udah 2014. Artinya, kita udah hampir 3 tahun lulus SMA. Padahal, kerasanya mungkin kayak masih kemarin aja kita wisuda, lalu kita pusing nyiapin buat kuliah, ikut ospek, dan lain sebagainya. 416 more words

Slice Of Life

Last Thing

LAST THING

Lee Taemin & Kim Jongin

beberapa bulan lalu ada anon yang request ke aku lewat ask.fm tentang taekai tapi jangan yaoi; fyi, aku bahkan nggak approve hubungan mereka! 2,592 more words

Parental Guide