Tags » Getting Married

September flowers dilemma

I thought that I can get any flowers for my wedding. OK, so maybe the ones that are available in September. And not every possible colour. 470 more words

Flowers

Alika's Wedding

I would like to share Alika’s journey to our Wedding Day, our preparation, our awkward moments, our stressing days, our together, etc.

Story Of My Life

DIY Ring Cushion

Bismillahirrahmanirrahim

Agak-agak susah nyari ring cushion yang dekat sini. Atau mungkin aku yang nggak tahu ya.. Jadi waktu nyari di instagram, malah nemu yang keren-keren. Terutama dari luar negeri. 204 more words

Wedding Preparation

Card Invitation (with love)

Bismillahirrahmanirrahim

Kenapa harus beda? Kamu kok gitu sih ngebedain undangan? Kayak nggak dianggep nih jadinya.

Bukan gitu.. dari awal aku emang pengen banget ngasih undangan pribadi buat teman dekat. 166 more words

Wedding Preparation

D-1 mo

14 Juni 2014

09.00 : Harumi Spa dateng ke rumah. Karena g diijinin pergi kemanapun hari ini jadi gw manggil jasa lulur. Butuh pijet enak (URGENT) sebab musabab tension makin kuat, keadaan mulei rada hectic dari pagi. 273 more words

Wedding

Cari gedung tahap 2

Lanjutin postingan sebelumnya mengenai hasil survey gedung nikahan aku sama abang tempo hari..

Puri Ardya Garini – Halim PK
Telp 021 801 9194

Abis ke gedung persada eksekutif, kita mampir ke puri ardya garini.. 483 more words

Gedung Pernikahan

Beddings for our an chuan

As part of the guo da li, the bride’s family need to prepare bedsheet and blanket which will be used during the an chuan.

Bedsheets, especially those above 700 thread counts, are expensive and I was looking out for a sale since we are getting a king size bed and insist on bedsheet with at least 700 thread counts. 295 more words

Our Wedding Diary