Tags » Down

Card Dump: Dispel

Hello! Today’s cards remove abilities from creatures.

Magic The Gathering

My absence 

I felt under the weather. I pretty much shut down. I haven’t been that isolated in a long time. And this is one of the times, I was a socialite bee, I haven’t socialize that much in a while too. 375 more words

Thoughts

Down

Minggu ini aku rasa agak stuck sikit..Sebab penat..Heheheheh..Penat berfikir kut..Lepas tu senyap tak berkata apa-apa..Hahahaha..Simpan jer lah kan..Bukan down sebab apa sangat cuma ada ketika kita takleh terima sesuatu perkara atau terfikir kenapa boleh jadi sebegitu..Macam sekarang ni, aku memang susah sikit nak bercerita sesuatu perkara yang buat aku rengsa..Bila dah rasa takleh simpan baru lah terhegeh-hegeh nak cerita.. 319 more words

123

There’s a door down there. Shall we see where it goes?

Photography

An Uncertain Future


The ubiquity of older buildings in Irish towns and villages suffering from insufficient maintenance. Here two fine houses, both probably early 19th century, in Greyabbey, County Down. 44 more words

Architectural History