Tags » TIPS & PANDUAN

Tips Panduan

Estetika Landscape PhotographyHuman makhluk senang bepergian. Menjelajahi diketahui adalah naluri dasar wisata indah di lombok mereka. Mereka mencoba untuk mendapatkan rasa khas berbagai penjuru planet ini. 440 more words

Togel

Kat sidebar tu memang gua dah buang semua senarai “Kaki Jalan”. Mana-mana tempat yang gua pergi, baik dari entries percotian, konsert mahupun teater sudah tiada lagi di tepi tu. 87 more words

Blog

Menyucikan harta dan jiwa

Dengan berzakat.

Gua bukan nak berceramah tentang hukum wajib berzakat. Tak kiralah zakat fitrah, zakat pendapatan, zakat harta, dan sebagainya. Gua cumanya mahu berkongsi kemudahan yang sedia ada untuk muslimin dan muslimat menunaikan kewajipan sebagai seorang Islam. 454 more words

Buta IT

Lady of Tantrum: The Return of Sumpah-Seranah Queen

Dengan berbekalkan perjalanan dari Ayer Itam ke Georgetown yang hanya kurang daripada 30 minit sehala, mampu membuatkan segala amarah, dan baran yang gua coba kikis selama berbelas tahun ini menjadi sia-sia. 478 more words

Storie-Morie

the hormone guide

Yang “Ultra Safe” tu toksah kata nak prektikkan pulak. Sah-sah lah haroooommmmmm! Oh, tuan tanah adalah dalam mode tidak sihat. Baru sihat dari demam tapi masih punya flu dan batuk yang bersisa. 11 more words

Fun & Interesting

untuk tidur lena

Tidak boleh tidak, sebelum melelapkan mata dan merehatkan badan di malam hari, Mr.K akan menelepon saya. Walaupun tak sampai 1 minit pun kadang-kadang tu, tapi cukup untuk membuatkan tidur malam saya lena. 295 more words

Mr.K

seasoned

“I am wearing Crocs Melbourne today.” Sambil menunjukkan kaki kanan ke arah Mr.K. Dia pandang ke arah kaki kanan saya. Dah lama kasut itu dia belikan, tapi baru hari ni nak pakai. 78 more words

Mr.K