Tags » Ui

Life After Graduating - Job Hunting

Hokay Hokay Hokay!

Not being a student still hasn’t quite hit me, as I still use the Portsmouth University’s public facilities and bus after work, because I’m a ‘Rebel scum’. 479 more words

Fantastic beasts ...

… and where to find them.

Finally saw the movie, after bugging R for three weekends. Enjoyed it thoroughly :)

In love with a few beasts, a girl, and a muggle. 193 more words

Daily Update

Cultures and Ideas Update

Hi all, Oliver here, with an update on the new features in our latest alpha build! Steve’s been hard at work on the Culture and Idea systems – aspects of your population which affect many different systems in-game. 354 more words

Development

Perjuangan SBMPTN & SIMAK : Disaat yang Tepat (3) + TIPS MASUK PTN

Dan ternyata, Tuhan emang nggak pernah terlambat. Siapa yg menabur dgn air mata akan menuai dgn sukacita. Dengan hati yg deg degan, gue buka tuh pengumuman.. 1,011 more words

Perjuangan SBMPTN & SIMAK : Disaat yang tepat (2)

Lalu tibalah pengumuman SNMPTN. Sebenernya gue nggak ngarep sama sekali sih, dan bener aja, gue nggak dapet. Ngerasa biasa aja sih.

Titik balik dalam perjuangan PTN gue adalah saat pengumuman PPKB. 776 more words

Tampilan Baru Youtube

Masih seperti biasa, pagi ini gue memulai aktifitas dengan membuka laptop, sambungin ke wifi terdekat, buka microsoft Edge (browser pengganti Internet Explorer), dan tiba-tiba pengen buka youtube. 160 more words

Anak Muda